Dinu Rađi se nije svidjela Adidasova reklama za Jugoplastika tenisice, odgovorio mu i Božo Maljković
Legendarni centar Jugoplastike bio je kritičan prema Adidasovoj reklami (Foto: EPA)

Ipak, efekat je postignut, reklama je izazvala lavinu reakcija

Dinu Rađi se nije svidjela Adidasova reklama za Jugoplastika tenisice, odgovorio mu i Božo Maljković

 Prije nešto manje od mjesec dana Adidas je u čast najboljem europskom košarkaškom klubu 20. stoljeća, Jugoplastici, proizveo ekskluzivnu seriju tenisica s imenom slavnog splitskog kluba koji je krajem osamdesetih i početkom devedesetih tri puta zaredom pokorio košarkašku Europu.

Poseban dodatak reklamnoj kampanji bila je interesantna reklama, za koju su iz Adidasa poručili  da slavi nepogrešivu košarkašku kulturu Balkana.

U glavnoj ulozi u reklami je Paško Tomić, član legendarne i trofejne generacije Jugoplastike, koji prije treninga pojede velike ćevape s lukom i ajvarom, ali na terenu mu to ništa ne smeta, nego pogađa iz svih pozicija. Kada pak promaši, slijedi, naravno, urlanje: "U pi**u materinu!"

Reklama je izazvala dosta reakcija ali i podijeljene komentare. Nekima je presmiješna i kvalitetna,  dok drugi pak tvrde da nema veze s kontekstom onog vremena. Jedan od onih koji nisu najzadovoljniji reklamom je i legendarni centar Dino Rađa.

'Mislim da je skroz bez veze, ne zato što nema mene ili nekog drugog, a tu je Paško, nego zato što mi se čini da je napravljena bez ikakvog smisla, bez neke zdrave ideje. Meni je reklama nekreativna. Ćevapi i ajvar mi nemaju smisla. Ako si želio reklamirati Jugoplastiku, mogao si prikazati tu firmu, koja je inače tada za Adidas proizvodila tenisice" - rekao je Rađa.

Trener trostrukog prvaka Europe Božidar Maljković za Novu je dao svoje viđenje.

''On dolazi svaki mjesec jesti pljeskavicu, neću da kažem u kojem restoranu. Onda konobari i šef sale ne mogu vjerovati. Ko zna kako je to prenijeto. Paško je dijabetičar, on je sjajan lik, otac mu je bio nastavnik tjelesnog odgoja. Cilj je ostvaren jer su napravili veliki show i sad je velika potražnja za tim tenisicama. Vidjet ćemo kako će se to razvijati. Ovo je istinsko poštovanje koje će vjerojatno donijeti puno novca, a to je danas najvažnije. Puno me ljudi zvalo kako nabaviti te tenisice. Ja ih nisam tražio, čitao sam da ih je nemoguće nabaviti. Nedavno me nazvala djevojka koja se zove Marina. Rekla mi je: 'Dobar dan, ja radim za Adidas.' Zahvaljujući njoj, imam te tenisice'' - rekao je trofejni trener i autor dva od tri naslova europskog prvaka s Jugoplastikom.

Interesantno, glavni junak reklame, Paško Tomić je devedesetih, još prije formiranja zajedničke lige Bosne i Hercegovine nastupao za mostarski HKK Zrinjski u vrijeme dok je mostarski klub igrao utakmice sa tada prejakim Brotnjom, Širokim, te je brzo postao ljubimac tada redovno do vrha ispunjene dvorane na Bijelom Brijegu.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi

Najnovije vijesti