Najbolji mladi mehaničar u zemlji odbio Ferrari i platu od 1700 eura: "Malo mi je to, bolje da..."

Otkrio je i razloge

Najbolji mladi mehaničar u zemlji odbio Ferrari i platu od 1700 eura: "Malo mi je to, bolje da..."

A. Čaušević
Teme:

Svaki mladi mehaničar sanja da će jednog dana raditi za jednog od najprestižnijih proizvođača automobila na svijetu, čuveni Ferrari. Međutim, realnost je potpuno drugačija s obzirom na skromne plaće u ovom gigantu. 

Andrea Gianello, 28-godišnji visokokvalificirani tokarski mehaničar u tvrtki Bertolaso (svjetski lider među proizvođačima sistema za punjenje), nije izuzetak.

Od djetinjstva je odrastao sa strašću prema motorima i pričama o legendarnom Propetom konjiću. No, za razliku od mnogih drugih, imao je priliku ostvariti svoj san, ali ga je bio prisiljen staviti u ladicu zbog neugodnog iznenađenja.

Nakon što je sjajno proces kadrovske selekcije (videokonferencijski test, razgovor o sposobnostima u firmi i završni razgovor s voditeljem odjela), Ferrari ga je izabrao kao idealnog kandidata.

"Nije mi se činilo stvarnim kad sam kročio u jednu od najpoznatijih tvornica automobila na svijetu. Osjetio sam veliku emociju i jedva sam čekao svima reći da ću raditi u Ferrariju", rekao je Gianello.

Oglasi

U tom trenutku, međutim, kada se zapošljavanje činilo kao čista formalnost i san mladog mehaničara ostvarenim, najbolji mladi italijanski mehaničar je odbio Ferrari.

Razlog? Iznenada se susreo s jednim od problema koji već neko vrijeme muči svijet rada u Italiji, a to je preniska plata koja je daleko niža od one koju trenutno prima.

Ponuda koju je Ferrari stavio na stol bila je zapravo 1.700 eura bruto mjesečno za tri radne smjene sedmično (jednu dnevnu, jednu popodnevnu i jednu noćnu), a tome se mogao dodati godišnji proizvodni bonus od 12.000 eura koji bi vjerojatno bili raspoređen na 12 mjeseci.

Andrea Gianello je stavio računicu na stol i odlučio se zahvaliti Ferrariju

Ponuda, dakle znatno niža od plate koju 28-godišnjak kao specijalizovani radnik danas prima u tvrtki u kojoj radi od 2015., što je već počelo narušavati njegovu spremnost na prihvaćanje.

Odbijanje se desilo nakon što je Andrea primio Ferrarijevu ponudu pa počeo računati o troškove koje bi morao snositi ako bi se preselio u Maranello.

Troškovi su se odnosili na najam kuće (oko 600 eura bez režija), goriva i putarinu kako bi se vikendom vraćao kući da vidi roditelje i djevojku.

"Oduvijek sam bio dječak koji sanja, ali ostaje čvrsto na zemlji. Ne bojim se rizika, ali prije poduzimanja određenih koraka potrebno je zrelo razmisliti, uzimajući u obzir pozitivne i negativne aspekte projekta. Nažalost nama mladima Italija očito malo nudi. Bolje je u inostranstvu", poručio je Andrea.

Italijan je poručio da nije ugašen njegov san da jednog dana radi u Formuli 1, ako ne već u Ferrariju, onda se nada pozivu Red Bulla.

Top Komentari

limvotemirvah
Pa naravno da je malo 1700 eura u EU, sta je vama? Smijesne pare, pogotovo za tu struku.
2 0
makelele
hahaha 1700 eura, pa samo budala bi radila za te pare, a da je pritom strucan i sposoban da sam otvori svoju radionicu, nema bolje stvari nego biti autonoman i neovisan o drugom, svako ko moze i ima spobnost da pokrene svoj biznis, treba to uraditi cim prije
1 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi