Bivši inženjer Ferrarija otkrio zašto je Hamilton spor u italijanskoj ekipi
Lewis Hamilton (EPA)

Problemi na sve strane

Bivši inženjer Ferrarija otkrio zašto je Hamilton spor u italijanskoj ekipi

Edah Hasanspahić

Sedmerostruki svjetski prvak i dalje se muči s novim bolidom, a stručnjak iznutra ukazuje na tehničke razloge njegovih loših nastupa. Sve upućuje na ozbiljan nesklad između bolida SF-25 i Hamiltonovog stila vožnje.

Hamiltonov dolazak u Ferrari bio je pravi šok za svijet Formule 1 koji je odmah sanjao mnogo toga, ali se zasad, njegov dolazak se nije isplatio kako ni timu, tako ni vozaču.

Britanac se u SF-25 ne osjeća ugodno i nikako ne uspijeva pronaći pravi tempo, dok njegov timski kolega Charles Leclerc redovno završava ispred njega.

Do sada je Hamilton sakupio 41 bod, što je znatno manje od Leclercovih 53, i sve češće djeluje frustrirano poslije trkačkih vikenda.

Posebno težak trenutak zabilježen je u Džedi, gdje je Hamilton priznao da ne vidi rješenje svojih problema.

Mnogi polemišu šta bi to mogao biti problem, a sada je i bivši inženjer Ferrarija Rob Smedley ponudio konkretno tehničko objašnjenje zašto Hamilton ne može da klikne sa novim bolidom.

Oglasi

"Bolid jednostavno nije lagan za vožnju", rekao je Smedley u podcastu F1 Nation.

"Definitivno ne odgovara Hamiltonovom stilu. Charles se može nešto bolje snaći u kvalifikacijama, ali ključ je u stabilnosti zadnjeg kraja."

Prema njegovim riječima, Hamiltonu je oduvijek bilo važno da ima pouzdan zadnji kraj bolida, naročito pri ulasku u brze zavoje.

"Ako je bolid 'nestašan' pozadi, Lewis nije zadovoljan i ne može da izvuče maksimum. Takav je njegov stil vožnje", objasnio je Smedley.

Nema, kaže, ni čarobnog rješenja koje bi odjednom pretvorilo Ferrari u pobjedničku mašinu.

Oglasi

"Radi se o sitnim marginama. Ne postoji jedna stvar koja će sve preokrenuti. Moraju korak po korak unapređivati bolid."

Smedley ističe da je Ferrari trenutno daleko od vrha i da mora da pronađe dvije do tri desetinke po krugu kako bi se borio s konkurencijom.

Upravo u tim marginama, tvrdi, leži ključ povratka Ferrarija među najbolje.

Ferrari je dodatno bio pod lupom nakon Velike nagrade Majamija, gdje je tim završio ne samo iza Red Bulla i McLarena, već i iza – Williamsa.

U toj trci izbio je i interni sukob, kada je Hamilton tražio da ga puste ispred Leclerca jer je bio na bržim gumama.

Oglasi

Tim je predugo oklijevao s naredbom, zbog čega je Hamilton već izgubio prednost svježijih pneumatika, pa je kasnije morao da vrati poziciju.

Smedley, koji je radio s Felipeom Massom u zlatnim danima Ferrarija, nije previše kritizirao tim, ali je ukazao na potrebu bolje pripreme u sličnim situacijama.

"Mnogo se prašine diglo oko toga, ali to je i dobar materijal za klikbejt. Kada vozač traži nešto što mu djeluje očigledno, tim mora brzo procesuirati situaciju."

Smatra da vrijeme reakcije nije bilo katastrofalno – kako kaže, Frédéric Vasseur je objasnio da je odluka pala za samo krug i po.

Ali podsjeća da je Ferrari znao da vozači imaju različite strategije, što znači da se ovakve situacije mogle unaprijed pripremiti.

"U budućnosti, i siguran sam da će se svi u timu složiti, treba biti spremniji za ovakve scenarije. Ne želiš da sporijom reakcijom pokvariš strategiju bilo kojem vozaču."

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi