
Problemi na sve strane
Bivši inženjer Ferrarija otkrio zašto je Hamilton spor u italijanskoj ekipi
Sedmerostruki svjetski prvak i dalje se muči s novim bolidom, a stručnjak iznutra ukazuje na tehničke razloge njegovih loših nastupa. Sve upućuje na ozbiljan nesklad između bolida SF-25 i Hamiltonovog stila vožnje.
Hamiltonov dolazak u Ferrari bio je pravi šok za svijet Formule 1 koji je odmah sanjao mnogo toga, ali se zasad, njegov dolazak se nije isplatio kako ni timu, tako ni vozaču.
Britanac se u SF-25 ne osjeća ugodno i nikako ne uspijeva pronaći pravi tempo, dok njegov timski kolega Charles Leclerc redovno završava ispred njega.
Do sada je Hamilton sakupio 41 bod, što je znatno manje od Leclercovih 53, i sve češće djeluje frustrirano poslije trkačkih vikenda.
Posebno težak trenutak zabilježen je u Džedi, gdje je Hamilton priznao da ne vidi rješenje svojih problema.
Mnogi polemišu šta bi to mogao biti problem, a sada je i bivši inženjer Ferrarija Rob Smedley ponudio konkretno tehničko objašnjenje zašto Hamilton ne može da klikne sa novim bolidom.
Oglasi
"Bolid jednostavno nije lagan za vožnju", rekao je Smedley u podcastu F1 Nation.
"Definitivno ne odgovara Hamiltonovom stilu. Charles se može nešto bolje snaći u kvalifikacijama, ali ključ je u stabilnosti zadnjeg kraja."
Prema njegovim riječima, Hamiltonu je oduvijek bilo važno da ima pouzdan zadnji kraj bolida, naročito pri ulasku u brze zavoje.
"Ako je bolid 'nestašan' pozadi, Lewis nije zadovoljan i ne može da izvuče maksimum. Takav je njegov stil vožnje", objasnio je Smedley.
Nema, kaže, ni čarobnog rješenja koje bi odjednom pretvorilo Ferrari u pobjedničku mašinu.
Oglasi
"Radi se o sitnim marginama. Ne postoji jedna stvar koja će sve preokrenuti. Moraju korak po korak unapređivati bolid."
Smedley ističe da je Ferrari trenutno daleko od vrha i da mora da pronađe dvije do tri desetinke po krugu kako bi se borio s konkurencijom.
Upravo u tim marginama, tvrdi, leži ključ povratka Ferrarija među najbolje.
Ferrari je dodatno bio pod lupom nakon Velike nagrade Majamija, gdje je tim završio ne samo iza Red Bulla i McLarena, već i iza – Williamsa.
U toj trci izbio je i interni sukob, kada je Hamilton tražio da ga puste ispred Leclerca jer je bio na bržim gumama.
Oglasi
Tim je predugo oklijevao s naredbom, zbog čega je Hamilton već izgubio prednost svježijih pneumatika, pa je kasnije morao da vrati poziciju.
Smedley, koji je radio s Felipeom Massom u zlatnim danima Ferrarija, nije previše kritizirao tim, ali je ukazao na potrebu bolje pripreme u sličnim situacijama.
"Mnogo se prašine diglo oko toga, ali to je i dobar materijal za klikbejt. Kada vozač traži nešto što mu djeluje očigledno, tim mora brzo procesuirati situaciju."
Smatra da vrijeme reakcije nije bilo katastrofalno – kako kaže, Frédéric Vasseur je objasnio da je odluka pala za samo krug i po.
Ali podsjeća da je Ferrari znao da vozači imaju različite strategije, što znači da se ovakve situacije mogle unaprijed pripremiti.
"U budućnosti, i siguran sam da će se svi u timu složiti, treba biti spremniji za ovakve scenarije. Ne želiš da sporijom reakcijom pokvariš strategiju bilo kojem vozaču."
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.