
Testirali je u srijedu
Ferrari uvodi važnu tehničku novinu: Hamilton dobija nadogradnju, a Leclerc nije oduševljen
Nova zadnja suspenzija Ferrarija bit će predstavljena na legendarnoj stazi u Belgiji. U Maranellu se nadaju da će im ovaj potez pomoći da spase sezonu. Ipak, prvi utisci s testiranja ne ulijevaju previše optimizma.
Ferrari se sprema da uvede dugo očekivanu nadogradnju na bolid SF-25 već narednog vikenda u Belgiji.
Radi se o novoj zadnjoj suspenziji, koju su testirali Charles Leclerc i Lewis Hamilton tokom privatnog testa na stazi Mugello.
Obojica su u srijedu odvezla po 19 krugova, u sklopu inicijalne procjene nove komponente.
Nakon razočaravajuće prve polovine sezone, Ferrari polaže velike nade u ovu tehničku doradu kako bi pokušao preokrenuti stvari.
Kako prenosi Motorsport.it, ekipa iz Maranella već je dala zeleno svjetlo – suspenzija će se koristiti na Spa-Francorchampsu.
Oglasi
Ipak, Leclercov prvi komentar nakon testiranja nije bio baš ohrabrujući.
Izvještaji navode da je Monegažanin izrazio sumnju u efikasnost nadogradnje, nagovijestivši da ne osjeća "veliku razliku" u odnosu na prethodnu konfiguraciju.
Leclerc je SF-25 vozio tokom jutarnjih sati na Mugellu, stazi koja je 2020. godine ugostila VN Toskane.
Hamilton je bolid preuzeo u poslijepodnevnim satima, dok je tehnički direktor Ferrarija, Loic Serra, lično nadgledao rad suspenzije.
Problem sa zadnjim krajem Ferrarija vuče se kroz čitavu sezonu – zbog neadekvatnog podešavanja ovjesa, bolid nije mogao funkcionisati na optimalnoj visini od tla.
Oglasi
To je stvaralo brojne komplikacije, posebno kada je riječ o agresivnijem pristupu u vožnji i traženju optimalnog balansa.
Oba Ferrarijeva bolida su diskvalifikovana na VN Kine zbog prekomjernog trošenja drvene podloge ispod bolida.
Nakon tog incidenta, Leclerc i Hamilton bili su prisiljeni da koriste kompromisna podešavanja, što ih je automatski koštalo vremena na stazi.
Pored toga, u većini trka vozači su morali koristiti tehniku "lift-and-coast", odnosno ranije otpuštati gas kako bi sačuvali bolid.
U Ferrariju se nadaju da bi nova suspenzija mogla staviti tačku na niz bez pobjeda.
Oglasi
Italijanski tim je jedini među četiri vodeće ekipe bez ijedne pobjede u sezoni.
Iako SF-25 pokazuje bolje lice u trci nego u kvalifikacijama, ni to nije bilo dovoljno da parira McLarenu.
Nova suspenzija bi trebala omogućiti precizniju kontrolu visine bolida od tla, čime bi se izbjeglo trošenje poda.
Također, očekuje se da će poboljšati konzistentnost aerodinamičkog opterećenja, što bi vozačima omogućilo stabilniju i sigurniju vožnju.
Ali, barem za sada, Leclerc ne vidi neku revolucionarnu razliku.
Ferrari će imati samo jedan slobodni trening u Belgiji, što dodatno otežava mogućnost brzog prilagođavanja prije sprint vikenda.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.