Uložili su milijardu za fotografiju stoljeća, katarski šeik im je jednim potezom sve to ukrao

Uspio je što je želio

Uložili su milijardu za fotografiju stoljeća, katarski šeik im je jednim potezom sve to ukrao

Admin Čaušević

Tamim bin Hamad Al Thani je dospio u centar pažnje svojim potezom da tokom dodjele pehara prvaka svijeta pokrije Lionela Messija. Iza svega se krije mudar potez kojim je katarski šeik dobio što je htio, dok je kompanija koja je uložila milijarde ostala bez fotografije stoljeća.

Trenutak kada Messi diže pehar prvak svijeta čekao se duže od desetljeća. Većina ljubitelja fudbala je smatrala da bi to bio najpravedniji scenarij za sve što je postigao u karijeri.

I dok je 2006. i 2010. godine tek bio "klinac", u narednim godinama je izrastao u najboljeg igrača svih vremena i vrlo često mu se spočitavalo da je trofej prvaka svijeta jedino što mu nedostaje.

U Brazilu je izgubio finale, u Rusiji ispao prerano, a najvažniji i najveći trenutak dočekao je u Kataru. Sa 35 godina postao je prvak svijeta i njegova karijera praktično više nema mane.

Kompanija adidas je također sanjala trenutak kako Messi podiže pehar. Proteklih desetak godina otkako su sponzori FS Argentine, Nijemci su uložili stotine miliona eura u sponzorske ugovore.

Oglasi

U međuvremenu su i sa Messijem potpisali doživotni ugovor vrijedan milijardu eura što dovoljno govori koliko su rizikovali i vjerovali u projekat da će čarobnjak iz Rosarija uzeti Mundijal.

Trenutak kako Messi podiže pehar mnogi su okaraktersiali kao fotografiju stoljeća, a u prvom planu je trebao biti adidasov dres koji bi Nijemcima donio najbolju moguću reklamu, ali to se nije desilo.

Slavu adidasu je ukrao Al Thani koji je neposredno prije preuzimanja pehara Messija ogrnuo crnim ogrtačem bisht i radi se o svečanom odjednom predmetu u arapskom svijetu.

Katarski šeik kao da je želio poslati poruku da se zauvijek pamti da je Messi postao prvak svijeta u Kataru te da je njegov najvažniji trenutak obavio u arapskoj nošnji.

I može se reći da je na kraju uspio u onome što je želio. Adidas je uložio milijardu eura da vidi svog znak prilikom Mesijevog "krunisanja za vječnog kralja fudbala", ali je Al Thanijev potez sve to pokvario.

O kakvom odjevnom predmetu se radi?

Ogratač kojeg je katarski lider stavio preko Messijevih leđa se zove bisht i koristi se samo u specijalnim prigodama.

Potražite više informacija na temu Svjetsko prvenstvo:

Davanje bishta nekoj osobi u arapskom svijetu predstavlja veliku čast nakon ostvarenog određenog dostignuća. Još se koristi tokom praznika, posebnih ceremonija te vjenčanja.

Prema tradiciji bisht mogu nositi samo odabrane osobe i to obično one koje pripadaju kraljevskoj porodici ili važni vjerski dužnosnici.

Top Komentari

CeZenicaLik
Znak velike casti pokriti se njime
4 2
K79
pa možda je i ogrtač napravio Adidas :D
3 0

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi

Najnovije vijesti