IATA: Qatar Airways obavlja 17,8% međunarodnog putničkog saobraćaja i 7,2% cargo saobraćaja

IATA: Qatar Airways obavlja 17,8% međunarodnog putničkog saobraćaja i 7,2% cargo saobraćaja

Sponzorski tekst

Novi nezavisni podaci Međunarodne asocijacije za aviosaobraćaj (IATA) pokazuju jasnu posvećenost aviokompanije Qatar Airways da sigurno vrati putnike njihovim kućama. Qatar Airways je u aprilu imao udio od 17,8% globalnog tržišta, čak tri puta više od svog glavnog konkurenta i više od četiri direktna konkurenta zajedno. Qatar Airways cargo takođe je lider u svom sektoru, u toku aprila je prešao 900 miliona kilometara što je udio od 7,2% globalnog cargo tržišta, kako bi pomogao globalnoj ekonomiji u transportu značajne medicinske pomoći.

I dok je pandemija COVID-19 donijela teške izazove za avijaciju na globalnom nivou, nacionalni prijevoznik države Katar ostao je fokusiran na svoju osnovnu misiju – da vrati putnike u matične
države. Qatar Airways je postao najveći prijevoznik na svijetu, preletivši preko 50 miliona
kilometara, 15,000 letova i tokom krize preko 1,8 miliona putnika vratio kućama. Aviokompanija je takođe blisko sarađivala sa vladama i kompanijama širom svijeta i organizovala preko 220 charter letova. Qatar Airways je stekao neuporedivo iskustvo kako sigurno i pouzdano prevesti putnike u ovom nesigurnom vremenu, s obzirom da je prevezao više putnika, na više letova i do više destinacija nego bilo koja druga aviokompanija.

Generalni direktor Qatar Airways grupacije, gospodin Akbar Al Baker, izjavio je: “Pozdravljam ovu nezavisnu statistiku IATA-e koja jasno pokazuje otpornost naše aviokompanije tokom krize,
predanost našim putnicima da ih ponovo ujedinimo sa svojim voljenima, a našim cargo partnerima da i dalje prevozimo robu i pomoć gdje ona treba da stigne.

Nesvakidašnji izazovi zahtjevaju nesvakidašnje poduhvate i Qatar Airways je neumorno radio na
tome da nastavi pružati mogućnost povratka svojim kućama svima koji su ostali na stranim
destinacijama.

Nije iznenadjujuće zašto se sve više ljudi oslanja na nas za međunarodna putovanja, mnogo više
nego na druge aviokompanije. Dok je većina avikompanija prizemljila svoje avione i prestala da
leti, mi smo nastavili da održavamo snažan red letenja ka destinacijama u našoj mreži. Letjeli smo redovno do 30 destinacija a nedavno smo počeli ponovo uspostavljati operacije sa preko 170 letova sedmično ka više od 40 destinacija i planiramo da ponovo počnemo letjeti na polovinu
destinacija u našoj mreži do kraja ljetne sezone. Naša posvećenost je jasna, Qatar Airways je
prijevoznik na koga se putnici i partneri mogu u budućnosti osloniti.“.

Kako bi omogućila da putnici mogu bezbrižno isplanirati svoje putovanje, aviokompanija je takođe produžila svoje procedure za rezervaciju i putnicima ponudila veći izbor. Aviokompanija će dozvoliti neograničen broj promjene datuma, a putnici mogu da mijenjaju destinaciju onoliko puta koliko je potrebno, ukoliko je na udaljenosti unutar 5,000 kilometara od prvobitne destinacije. Aviokompanija neće naplaćivati nikakve razlike u cijeni za putovanja završena do 31. decembra 2020. nakon čega će se primjenjivati uslovi tarife. Sve karte rezervisane za putovanja do 31.decembra 2020. važit će dvije godine od datuma izdavanja. Za detaljne uslove koji se primjenjuju posjetite www.qatarairways.com/RelyOnUs.

Putnici koji putuju biznis klasom, avionima koji su opremeljeni Qsuite-om, mogu iskoristiti veću
privatnost, uključujući klizne pregrade za privatnost i potpuno zatvorena vrata. Putnici se takođe
mogu odlučiti da koriste indikator „Ne uznemiravaj“ u svom privatnom apartmanu ukoliko žele da ograniče svoju interakciju sa kabinskim osobljem. Qsuite je i dalje dostupan na letovima do više od 30 destinacija uključujući London, Sydney, Singapore i Dallas, a u planu je da se doda i na više ruta.

Qatar Airways je dodatno poboljšao svoje sigurnosne procedure tokom leta za svoje putnike i
kabinsko osoblje. Aviokompanija je uvela nekoliko promjena, uključujući uvođenje lične zaštitne
opreme za kabinsko osoblje dok su na letu, kao i modificiranu uslugu koja smanjuje interakciju
putnika sa osobljem. Putnici su obavezni da nose maske, a aviokompanija preporučuje da radi
sopstvenog komfora ponesu svoje.

Međunarodni aerodrom Hamad takođe je nastavio da bude lider u avijaciji pošto je nedavno
izglasan za Najbolji aerodrom na Bliskom Istoku šesti put zaredom. Na ovogodišnjim Skytrax
nagradama, proglašen je za treći najbolji aerodrom na svijetu, u konkurenciji 550 svjetskih
aerodroma.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi