Sociološki fenomen: Utakmice u Gornjem Vakufu gledalo 14.000 ljudi, idealna prilika za ulagače

Posjećeniji i od premijerligaša

Sociološki fenomen: Utakmice u Gornjem Vakufu gledalo 14.000 ljudi, idealna prilika za ulagače · Komentar

Sloga iz Gornjeg Vakufa - Uskoplja sociološki je fenomen i primjer par exellance u vrijeme koje je više nego turobno za rukometni sport u BiH.

Prije desetak godina, uprava RK Bosna Sarajevo imala je odličnu situaciju, ambijent koji je znala iskoristiti. Jedan od tadašnjih ljudi iz uprave, nakon što se sedam hiljada načičkalo u Skederiju tokom meča polufinala Kupa kupova (kako to sad nadrealno zvuči), Miro Purivatra direktor vjerovatno najvećeg sarajevskog brenda i najuspješnijeg periodičnog projekta možda i na Balkanu - Sarajevo Film Festivala, kazao je kako sada treba očekivati navalu djece u dvorane i kako bi to trebalo iskoristiti.

U tom procesu izuezetno je bilo bitno imati prepoznatljivu igračku figuru, pa je bila razumljivo razočarenje kada je u pola naredne sezone, na zaprepaštenje svih, Adnan Harmandić objavio da ide u Gorenje Velenje kod Ivice Obrvana. Još je tada u Ligi prvaka Bosna vodila borbu sa Gorenjem za drugo mjesto, pa je to donekle utjecalo na "borbeni moral" i voljni momenat, smatralo se u klubu.

Jer šta je bila poenta? Ako će se neko identificirati s nekim igračem, lakše ga je privoliti da se bavi rukometom. Kao što je Ivano Balić zbog svoje harizme u kolaboraciji sa uspjesima hrvatske reprezentacije natjerao hiljade mališana u dvorane, tako je bilo za očekivati da se desi u Sarajevu. Barem u blažem obliku.

Sarajevo je međutim specifičan grad koji nema artikulisanu ljubav prema rukometu u tolikom obimu, nema odgojenu rukometnu publiku (a sve više nema publiku ni za šta). Osim toga, prosta je činjenica da je rukomet klub manjih sredina, pa je Sloga možda i u najboljoj sredini gdje bi se dalo poraditi malo na osnaživanju.

Činjenica da je više od 14.000 gledalo njene utakmice u Prvoj ligi FBiH nudi biznismenima, političarima, lokalnoj zajednici idealnu priliku da naprave nešto vrijedno respekta.

S veoma malim ulaganjima uz podlogu koja postoji (a sve je krenulo od nove dvorane, kao što je progres islandskog fudbala počeo brojnim novosagrađenim stadionima), dvorana bi, da ima plana, strategije i pameti bila kroz nekoliko godina neosvojiva tvrđava, a Sloga jak kolektiv čak i u regionalnim okvirima.

Potražite više informacija na temu Rukometno prvenstvo BiH (M):

Gornji Vakuf bi postao prepoznatljiva sredina, a ljudi u ovome gradu imali bi nešto sa čime bi se identificirali. Na kraju krajeva slavna Metaloplastika nije ni iz Beograda, ni iz Niša, već iz Šapca.

U Gornjem Vakufu - Uskoplju nisu čak ni tolio izbirljivi, njima ne treba zvijezda da bi se s njom identificirali, oni jednostavno stoje iza čitavog kluba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora/ica, a ne nužno i stavove portala SportSport.ba te portal ne može i neće odgovarati za sadržaj tih kometara. Komentari koji sadrže vrijeđanja, psovanja i vulgaran riječnik mogu biti uklonjeni bez najave i objašnjenja, ali to ne obavezuje SportSport.ba da obriše sve komentare koji krše pravila. Čitanjem prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim uvjerenjima.

Oglasi